Sabtu, 30 Agustus 2014

ογαριασμό, οι

Στην αρχή της δημιουργικής σταδιοδρομίας μου, έχω εθελοντικά ως μια ολονύκτια deejay σε ένα ραδιοσταθμό κολλεγίων. Μου άρεσε να παίζει τη μουσική και να αλληλεπιδρά με αϋπνίες ακροατές, αλλά πήρα ένα πραγματικό λάκτισμα από την ανάγνωση των ειδήσεων. Θα δάκρυ αντίγραφο κατευθείαν από τον εκτυπωτή υπηρεσία σύρμα και αν ήμουν τυχερός, είχα μια σειρά του παραγωγού ότι οι πρώτες newsfeed σε ενημερωτικό κείμενο που διάβασα στο μικρόφωνο. Το κείμενο χωρίζεται σε λογικές προτάσεις που έχουν σχεδιαστεί για την εύκολη παράδοση μέσω του αέρα. Όταν ο παραγωγός μου δεν εμφανίζονται για τη βάρδια μου, έκανα αυτό εγώ θα ήθελα να σηματοδοτήσει τη σελίδα, εισαγάγετε παύσεις, και να τονίσει τις λέξεις και τις ρήτρες ποινής που ήθελα να τονίσω. Αν δεν μπορούσε να κατανοήσει σε μια θολή και αδύναμη AM σήμα, τότε τι ήταν το σημείο της λήψης πέντε λεπτά στην κορυφή της ώρας για να παραδώσει την είδηση​​; Είχα ένα πολύ διασκεδαστικό και έμαθα πώς να "μιλήσει" ξανά. Κάθε φορά που κάνω κάθε ζουν μιλώντας σήμερα, μπορώ να χρησιμοποιήσω τις ίδιες ακριβώς τεχνικές που έχω μάθει, ενώ η ένδειξη "On-Air" να αναβοσβήνει πάνω από το στούντιο. Χαρακτηρίζω την ομιλία μου, ή το πέρασμα κείμενο Διαβάζω, γιατί ξέρω ότι οι επιπτώσεις είναι πάντα. Αν χάσω την αναπνοή μου στη μέση μιας πρότασης, τότε είναι πάρα πολύ μεγάλη. Εάν η τελευταία λέξη της φράσης πέφτει αθόρυβα, το μήνυμά μου έχει χαθεί. Αν παραπάτημα σε μια άγνωστη λέξη ή όνομα, το κοινό μου χάνει την εμπιστοσύνη στο μήνυμά μου.

       Ζωντανή τηλεφωνητές που εργάζονται σε τηλεφωνικά κέντρα και υπηρεσίες τηλεφωνητή χρειάζονται την ίδια βοήθεια που κάθε ζωντανή ομιλητής χρειάζεται. Είναι η δουλειά του χειριστή τηλεφωνικού κέντρου να επικοινωνούν εικόνα της επιχείρησης του πελάτη με τον καλούντα, και αυτό αρχίζει με τα πρώτα δευτερόλεπτα της κλήσης του τηλεφώνου. Ανάγκες Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων », δεν υπερβαίνουν τους εκπροσώπους απαντώντας γραμμές τους με« XYZ Company, μπορώ να σας βοηθήσω; "και αυτοσχεδιάζοντας το υπόλοιπο της συνομιλίας για να συγκεντρώσει τις πληροφορίες ότι τα αιτήματα του πελάτη. Όταν οι πελάτες την αναβάθμιση τους λογαριασμούς τους σε πιο πολύπλοκες υπηρεσίες, είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα script που λειτουργεί τόσο για την εταιρεία να υπογράψει επάνω για την υπηρεσία, ο φορέας διαβάζοντας το σενάριο, και τον πελάτη. Ο αντιπρόσωπος πωλήσεων είναι περισσότερο από πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το καλύτερο σενάριο για να χωρέσει όλες τις πωλήσεις σας ή την παροχή πληροφοριών.

      Δημιουργία δέσμης ενεργειών τηλεφωνικού κέντρου αρχίζει με την "απάντηση φράση" και οι ίδιες οι αρχές συνεχίζουν μέσα από την όλη διαδικασία της δημιουργίας μιας λογικής σενάριο. H ere είναι μερικά σημαντικά στοιχεία που πρέπει να θυμάστε όταν δημιουργείτε script σας:

<b> Αποφύγετε γλωσσοδέτες. </ b> Κάντε χαιρετισμό σας τόσο εύκολο να προφέρει το δυνατόν. "Γιατρός Perkowicz Πεόρια Πλαστική Χειρουργική Plaza" δεν είναι εύκολο να πω, ακόμα και για την μητρική γλώσσα τα αγγλικά. Βεβαιωθείτε ότι οι επιχειρήσεις σας ξέρουν πώς να προφέρει κάθε μέρος της φράσης απάντησή σας, και το υπόλοιπο από τις λέξεις στο κείμενό σας. Κρατήστε φράσεις σύντομες και να αποφευχθεί η επανάληψη ήχους συμφώνων που θα ακούγεται δύσκολη πέρα από το τηλέφωνο ή ενδέχεται να οδηγήσει τον χειριστή να τραυλίζουν.

<b> Πηγαίνετε παγκόσμια. </ b> Ένα "Good Morning / Evening" χαιρετισμού μπορεί να λειτουργήσει για κάποιες επιχειρήσεις, αλλά όχι για όλα αυτά. Εάν η εταιρεία σας έχει την επιχειρηματική δραστηριότητα σε διάφορες ζώνες ώρας, σκεφτείτε χρησιμοποιώντας ένα απλό "Γεια σας, XYZ Company» για τον πελάτη σας από την άλλη άκρη του πλανήτη.

<b> εξανθρωπίσουμε χαιρετισμό σας. </ b> Έχετε μια αμερόληπτη φίλος ή ένας αξιόπιστος πελάτης ακούει στο χαιρετισμό σας, ειδικά αν είναι ένα μεγάλο εισαγωγικό μήνυμα από περισσότερο από μια πρόταση ή δύο. Σας ακούγεται σαν μια ηχογράφηση; Εάν έχετε δώσει την εντύπωση σε έναν καλούντα, το άτομο στην άλλη άκρη της γραμμής θα μπορούσε απλώς να κλείσεις επειδή θέλει να μιλήσει με ένα ζωντανό πρόσωπο, όχι μια μηχανή. Κρατήστε όλα τα μέρη της σύντομης script σας και να δώσει το χειριστή μετεγκατάσταση του χρόνου το μήνυμά σας να αναπνέει και να ακούγεται σαν ένα ζωντανό πρόσωπο, όταν δημιουργείτε script σας.

<b> Το λιγότερο είναι περισσότερο. </ b> Υπάρχει μια πειρασμό να δοκιμάσουν και να συσκευάσει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας στο script σας τηλεφωνικό κέντρο, περιλαμβάνεται η παροχή στο χειριστή ένα αντίγραφο από τον κατάλογο συχνών ερωτήσεων σας (FAQ), έτσι ώστε αυτός ή αυτή μπορεί να σαρώσει γρήγορα το αρχείο και απάντηση 99,9% των καλούντων ερωτήσεις σας ». Ωστόσο, αυτή η ικανότητα παίρνει την πρακτική και την κατάρτιση από την πλευρά του χειριστή και υπομονή από την πλευρά του καλούντος. Long παύσεις για να αναζητήσετε πληροφορίες, να προσθέσετε ακριβά λεπτά για την κλήση και είναι απογοητευτικό εμπειρία για τον χειριστή και τον καλούντα όσο. Εκτεταμένη εκπαίδευση λογαριασμού είναι διαθέσιμη μέσω των περισσότερων τηλεφωνικά κέντρα, αν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας. Εάν αυτός ο πόρος δεν είναι μια επιλογή για σας, να περιορίσει τις πληροφορίες στη διάθεση των φορέων σε μερικά γεγονότα σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, και να τους αφήσουμε να γνωρίζουν ότι είναι εντάξει να ζητήσει καλούντες αν κάποιος από τη δεξιά τμήμα μπορεί να επιστρέψει η κλήση τους και να απαντήσουν τους ζητήματα σε βάθος.

<b> Test. </ b> Κλήση λογαριασμό σας κάθε εβδομάδα και δοκιμή για να βεβαιωθείτε ότι οι φορείς εκμετάλλευσης σύμφωνα με τις οδηγίες σας, χειρίζονται σενάρια σας με τον τρόπο που περιμένετε, και είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση εύκολα τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν τις κλήσεις σας. Μετά από το ταξίδι του μέλιτος με ένα νέο λογαριασμό, οι φορείς εκμετάλλευσης συχνά αναπτύσσονται χαλαροί και να συντομεύσει το σενάριό σας, ή να αυτοσχεδιάσουν πολύ πέρα ​​από την κλήση του καθήκοντος.  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah Αυτό μπορεί να είναι επιζήμια για την επιχείρησή σας. pupuk merk Hantu hormon φυτικά hayati zpt asli hewan Ikan gaharu durian coklat termurah Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε με το τηλεφωνικό κέντρο σας για να βεβαιωθείτε ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες σας.

<b> Tweak, και τσίμπημα πάλι. </ b> Επανεξέταση script σας από καιρό σε καιρό, και να δούμε αν είναι εξακολουθεί να οδηγεί σε δράση. Τελικά, το script σας θα πρέπει να οδηγήσει σε μια πώληση, ένα ραντεβού αίτημα για περισσότερες πληροφορίες ή περαιτέρω επαφή από το γραφείο σας. Ελέγξτε τα αρχεία καταγραφής κλήσεων και στατιστικά στοιχεία με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων σας παρέχει σε μηνιαία βάση. Αν παρατηρήσετε μια πτωτική τάση στα αποτελέσματα σας, εργαστείτε με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων για να αλλάξετε το σενάριό σας.

      Αυτές οι προτάσεις είναι μόνο η αρχή για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης σενάριο τηλεφωνικό κέντρο για τον οργανισμό σας. Εργασία με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων σας και να ακούσουμε τις προτάσεις τους, να προσθέσετε τις δικές σας, κάνουν έρευνα αγοράς σας και το σενάριο σας θα είναι μια επιτυχία. Η σαφής επικοινωνία ξεκινά με σαφείς οδηγίες από εσάς, και σαφείς φωνές για την απάντηση τέλος των γραμμών τηλεφώνου σας. Τηλεφωνικό κέντρο σας θα συνεργαστεί μαζί σας για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι ανάγκες σας είναι γεμάτο πέρα και πάνω από τις προσδοκίες σας.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar