Sabtu, 30 Agustus 2014

τους για να έρθει σε ένα ψήφισμα, θα διαχέονται συχνά το θυμό και να αποκαλύψε

Αν έχετε ήδη σε λειτουργία πολύ καιρό, θα έχετε πιθανόν ακούσει όλα! Ξέρετε, η οργισμένη πελάτη που πρόκειται να σας μηνύσει πάνω από την δεκαετία του προϊόντος δολαρίου που ισχυρίζονται ότι είναι ψεύτικο? το ένα που πρόκειται να "κλείσει την επιχείρησή σας προς τα κάτω", επειδή πλάθω στο μυαλό τους ότι μπορεί να έχετε breeched πολιτική απορρήτου σας, ή αυτός που παίρνει πλήρη πλεονέκτημα της επιστροφής χρημάτων εγγύηση σας. Το αγαπημένο μου πρέπει να είναι αυτός που καλεί και φωνάζει ύβρεις στο τηλέφωνο για φαινομενικά χωρίς λόγο.

Αυτό δεν συμβαίνει συχνά, αλλά αν πρόκειται να είναι στην επιχείρηση, θα τρέξει σε μερικές περιπτώσεις παξιμάδι από καιρό σε καιρό. Κάποιοι μπορεί να διαχέεται, μερικά δεν μπορούν. Αυτός είναι ακριβώς ο τρόπος που τα πράγματα πάνε στην επιχείρηση.

Υπάρχουν μερικές απλές τεχνικές για την αντιμετώπιση των οργισμένων πελατών χωρίς να καείτε έλκος πάνω τους και χωρίς να τους έχετε ελπίδα να πάρει τον καρκίνο και να πεθάνει!

Εδώ είναι μερικές συμβουλές που μπορείτε να βρείτε χρήσιμες ...

1 Μην το πάρει προσωπικά

Υπάρχει ένα πράγμα που σχεδόν όλα τα δυσάρεστα πελάτες έχουν από κοινού. Θα προσπαθήσουμε να σας επιτεθούν σε προσωπικό επίπεδο. Όνομα καλούντος δεν είναι ασυνήθιστο. Όταν θα το πάρει προσωπικά, είναι πιθανό να μπει σε μια φωνές αγώνα με τον πελάτη η οποία επιλύει τίποτε και μόνο στέκεται για να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Δοκιμάστε την εκτόνωση της κατάστασης - να σκοτώσει το θυμό με ευγένεια να το πω έτσι. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, να τους ζητήσει να επικοινωνήσουμε μαζί σας και πάλι όταν θα έχουν ηρεμήσει και είναι πρόθυμοι να μιλήσουν λογικά. Αρνούνται να μιλήσουν με έναν πελάτη σε μια οργισμένη κατάσταση. Δεν πρέπει να ανεχτούμε κακοποίηση ποτέ.

2 Μην το παρακάνετε με το «πελάτης έχει πάντα δίκιο" έννοια

Στην εκπαίδευση εξυπηρέτηση των πελατών σας πάντα θα ακούσετε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αν και αυτό είναι αλήθεια, σε κάποιο βαθμό, μερικές φορές είναι απλά επίπεδες λάθος. Θα πρέπει πάντα να προσπαθείτε να φιλοξενήσει έναν πελάτη μέσα στο λόγο, αλλά δεν επιτρέπουν ότι η ιδέα να πάει πολύ μακριά.

3. Συνειδητοποιήστε ότι δεν είναι πάντα το πρόβλημά σας

Μερικές φορές οι άνθρωποι απλά έχουν μια κακή μέρα και ψάχνουν για κάποιον να πάρει έξω για. Ένα απεχθές, άσχημο πελάτη είναι συχνά ένας από αυτούς τους ανθρώπους. Αν ακούσετε στόμφο και έξαλλος τους, στη συνέχεια να απαντήσει ευγενικά, λέγοντάς τους ότι καταλαβαίνετε την απογοήτευσή τους και θέλετε να εργαστείτε μαζί τους για να έρθει σε ένα ψήφισμα, θα διαχέονται συχνά το θυμό και να αποκαλύψει την ορθολογική ανθρώπινο ον κάτω από αυτό.

4 Μην πτώση για το φόβο επίκληση μπλόφες

Στην υπηρεσία των πελατών μερικοί άνθρωποι των επιχειρήσεων έχουν την τάση να κάνουν τα πάντα για να αποφευχθεί η πιθανή βλάβη της απειλής, ακόμη και αν αυτό σημαίνει την απώλεια χρημάτων ή ενδίδει σε παράλογες απαιτήσεις. Όταν απειλείται, να εξετάσει την εγκυρότητα της απειλής. Πιστεύετε πραγματικά ότι κάποιος θα πρέπει να πληρώσει χιλιάδες δολάρια σε αμοιβές δικηγόρου για να σας μηνύσει πάνω από μια συναλλαγή χαμηλό δολάριο; Δεν είναι πιθανό. Και πάλι, κάνει ό, τι μπορεί για να φιλοξενήσει μέσα στο λόγο, αλλά δεν δίνουν για να αβάσιμες απειλές.

5. Να είστε έτοιμοι για να αποφασίσει κατά πόσον ή όχι μια πελατειακή σχέση αξίζει να διασώσουμε

Έχετε ακούσει να λέγεται ότι ένας ευτυχής πελάτης λέει ένα άτομο για την επιχείρησή σας, ενώ ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα πει 10 ή περισσότερα. Αναμφίβολα, από στόμα σε στόμα μπορεί να είναι η καλύτερη ή η χειρότερη έκθεση για την επιχείρησή σας. Αυτή είναι η ίδια η βάση του "ο πελάτης έχ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar